dinsdag 22 januari 2013

WELKOM

Als het leven soms pijn doet

Welkom op mijn Blog


Het is mijn bedoeling om hier stap voor stap wat van mijn leven te ontvouwen.
Maar ook om (persoonlijke) gedichten te plaatsen, muziek die me raakt of filmpjes die aansluiten bij mijn leven.
Ik wil een klein inkijkje in mijn leven geven, maar ook graag vertellen hoe ik het volhoud in een leven dat soms pijn doet.
Om te beginnen een lied, wat zo treffend verwoordt, hoe het is als het leven soms pijn doet.

Reni & Elisa, Als het leven soms pijn doet

2 opmerkingen:

  1. Welkom Justine, in de wonderlijke bloggerswereld, waarin alles mag, zelfs jezelf kwetsbaar opstellen en laten zien wie je bent. Een zoeker naar het leven. Kostbaar, want gewild en geliefd. En zeker, soms doet het leven ook pijn, daar weten we allemaal van. Maar delen kan ook draaglijk maken. Ik wens je veel inspiratie en woorden om te wegen en te delen. Uitzicht en hoop ook. En veel liefde in je leven.

    BeantwoordenVerwijderen