donderdag 19 september 2013

Tijdje stil geweest

Het is een tijdje stil geweest met schrijven hier. Dat heeft verschillende oorzaken. De vakantie. De vraag wat er met mijn werk gaat gebeuren (en bijbehorende keuringen). Soms wat intensievere therapie. En weinig rust in mijn hoofd. Kortom het schoot er bij in. Maar ik wil en hoop de draad weer een beetje op te pakken. Het vertellen hier wat er in mijn leven speelt en speelde.

De afgelopen maanden heb ik me ook wel een beetje gevoeld als het (beschadigde) meisje in dit lied: Walking Wounded

Maar uiteindelijk loop je nooit alleen, al kan het wel zo voelen. Mijn gedachtenwereld was een beetje een achtbaan, de afgelopen tijd.

Maar uiteindelijk ben ik nóóit alleen in die achtbaan. Mattheus 28:20b: En houd dit voor ogen: ik ben met jullie, alle dagen, tot aan de voltooiing van deze wereld.


1 opmerking:

  1. Goed dat je er weer bent! Veel sterkte en wijsheid toegewenst bij het oppakken van de draad...

    BeantwoordenVerwijderen