donderdag 1 september 2016

Een mooie dag!

Jongste heeft nog steeds vakantie, waar oudste al begonnen is aan zijn HBO.
Het was een idee van manlief om er nog een mooie (vakantie)dag van te maken en gedrieën op de fiets en tandem te stappen. Gelijk een mooie oefening voor als ik volgende week 5 dagen met mijn zus ga fietsen. We hebben intens genoten van natuur in Maashorst en Herperduin, bos en heide, schapen en herder én elkaar. Dankzij mijn lieve mannen ben ik weer een dagje midden in het leven geweest, i.p.v. mijn eigen binnenwereld. Ook zij hebben intens genoten. Mijn man heeft het soms best zwaar met zoon en mij. Dus ik gun het hem. Ik gun het ons. Hijzelf zei: 'Als je weet hebt van de dalen kun je intens genieten van de top'. Zo is het.


















3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's. Heerlijk dat je zo met elkaar hebt kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto en wat heerlijk dat je de vakantie nog met zo'n mooie dag hebt gevierd.......super ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om te lezen dat jullie zo konden genieten met elkaar

    BeantwoordenVerwijderen