dinsdag 6 juni 2017

Pipo

Vandaag weer gekleurd. 

 

Het was nodig on niet door te schieten naar rood. 
Met de presentatie van a.s. vrijdag in het vooruitzicht was ik best wel oranje. Dus een hele poos zitten kleuren. Om mijn ziel te dwingen in het HIER (dus niet met mijn hoofd bij Romy en Savannah) en NU te zijn (dus niet wegdwarrelen met mijn gedachten naar a.s. vrijdag). Dat helpt. Alhier het resultaat van mijn kleur-tijd.

Daarna ben ik een stapeltje papieren op zolder gaan opruimen. 

Ik kwam het volgende lieve briefje tegen wat ik als pakweg 8-jarige aan een (inmiddels overleden) oom van mij schreef. 
De voorkant was een tekening van mij. Zo tekende en kleurde ik toen dus. (Weet niet of ik nu nog zo zou kunnen...)

 

En dit was wat ik aan mijn oom schreef: 

 

Haha... ik begon gewoon met mijn naam. Alsof ik daarmee de ander niet in onzekerheid wilde laten van wie de post afkomstig was. Want ja... dat lees je normaal pas aan het eind van wie het is. (Tegenwoordig met email is dat duidelijker). Ik vond dat onlogisch. Dat hoorde aan het begin! 
En kennelijk had ik niet de moed om spontaan te gaan schrijven wat nu die vrije academie was. Ik wilde eerst zeker weten of de ander ook echt geïnteresseerd was in wat ik ging schrijven. Ik ga mijn energie niet verdoen aan een uitleg die een ander niet wil horen... kom nou! Dus eerst op zoek naar die duidelijkheid. Of ik die ooit gekregen heb, weet ik echt niet meer. 

En wat die vrije academie was? Daar kon de plaatselijke schooljeugd creatieve cursussen doen. Zo heb ik er een keer een cursus toneelspelen gedaan, kleien en timmeren. 
Of wilden jullie dat niet horen/lezen? 
Vertel het maar in de reactie op deze blog. 
Dáááág! Dáááág! Lezers, tot ziens.

3 opmerkingen:

  1. Sta open voor je verhalen
    Kom maar op

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sta er open voor, geniet van je blogs en je tekening wauwwww mooi gekleurd meid, wij hebben echt hetzelfde boek alleen ik heb ze gekopieerd omdat ik m'n boek nog even wilde bewaren 🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, nu je je van tevoren hebt geïdentificeerd wil ik dat heel graag lezen:)

    BeantwoordenVerwijderen